23 Kasım 2008 Pazar

Yaman'ın Doğum Günü


Yaman'ım 2. yaşını bitirdi. Doğum günü kutlamaları bir kaç gün sürdü:)) İlk kutlamayı İzmir'de anneannesi, dedesi, Fatma teyzesi, Aylin ablası ve Yumiko ile birlikte yaptık.

Asıl kutlamamız ise Nebahat halasının evinde gerçekleşti.

Bir arkadaşımızın kızının doğum günü pastası uğur böceği şeklindeydi ve Yaman o pastayı çok sevmişti. O günden beri uğur böceği pasta istiyordu. İnternette biraz araştırdıktan sonra Hansel&Gretel'e ve muteşem pastamıza ulaştık. Pastamızı alıp halamıza gittik. Yaman "iyi ki doğdun Yaman" diye kendi şarkısını söyleyip mumlarını üfledi. Tabii mumları en az 3-4 kez üfledi :))

Bir kez de benim doğum günümde mumları o üfledi.

Geçen yıl doğum gününü biz kendimiz için yapıyoruz gibi hissetmiştim ama bu yıl farklıydı. Yaman'ın her şeyin farkında ve mutluydu. Pastasını kendi seçti, şarkısını kendisi söyledi ve mumlarını tek başına üfledi. Sanırım seneye arkadaşlarıyla doğum günü kutlamak isteyecek. Oğlum büyüyor. Onun büyümesini izlemek çok keyifli. İyi ki doğdun biricik oğlum. Ne iyi yapmış ta doğurmuşum seni.

1 yorum:

devrim dedi ki...

Merhabalar

Gecenlerde Burcu'nun sitesinde bu cantalardan istediginizi okudum.Bu arada yabanci degilim :)) Ayca'nin oyun grubundan Devrim ben.Bizimkiler kucuk (16 ay) oldugu icin Ayca ile ara sira gorusuyoruz. Neyse...konuya geleyim.

Bu cantalardan 3 tane var.Ama birini Ruzgar icin aldim.Eger istersen arkadasimdan aldigim fiyata sana verebilirim.60 ytl.
Dolar arttigi icin 5-10 ytl oynuyor ama bence deger, gorsen gercekten super birsey.Cantasina istedigin seyi doldurabilirsin :)))

Yazdiklarimi okudum da sanki ben satiyormusum gibi olmus :)) Benim bir arkadasim USA dan mal getirip satiyor ama benden pek bir kar etmiyor sadece getirme parasini aliyor yani.Ben aldigim fiyattan sana da alabilirim demek istedim.

Belki bir oyun grubunda gorusur elden bile verebilirim.Kargo ile ugrasmazsin.

Sevgiler
Devrim Gursen