30 Ağustos 2008 Cumartesi

Merhaba

Uzun zamandır bir şeyler yazmak isiyordum ancak bir türlü fırsat bulamıyordum. Nihayet bugün yazmaya başlıyorum. Umarım ardı gelir :))
Aslında amacım; hayatımı tamamen değiştiren oğlum Yaman için bir günlük oluşturmak. Çocukluğumdan beri günlük tutmaktan çok hoşlanmışımdır. Üniversiteyi bitirene kadar da hep günlük tuttum. Uzun bir ara verdim ve Yaman doğduktan sonra yine bir şeyler yazma isteği duymaya başladım.
Hamile kaldığımı öğrendikten sonra yaşadılarımı(zı) hem Yaman için hem de diğer anneler için yazmaya karar verdim. Çünkü ben diğer annelerden pek çok şey öğrendim. Yaman'ın uyku sorununu sevgili Burcu'nun blogunda okuduklarımla çözdüm. Montessori metoduyla sevgili Esra sayesinde tanıştım.
Sevgili Semiramis ve Zerrin sayesinde Yaman'a daha güzel yemekler yaptım.
Umarım ben de başka annelere deneyimlerimle yardımcı olur, en azından yeni fikirler verebilirim.
Yaman 17 Ekim 2006'da İzmir'de doğdu ve benim bütün hayatım değişti.
Arkası yarın....

5 yorum:

Köklerden Uzağa dedi ki...

Merhaba Esra,
Hayırlı olsun blogun(uz). Ben de geçen haftalarda büyük bir hevesle blog yazmaya karar verdim. Ne kadar heyecanlı birşey.. Umarım hep heyecanla yazar ve bizleri de ortak edersin Yamanlı yaşamına..

semiramis dedi ki...

sevgili Esra,
hoşgeldin blog dünyasına. ismimi okuyunca nasıl mutlu oldum bilemezsin. Blog insanı daha iyi bir insan yapıyor. Daha planlı, daha programlı, daha iyi kalpli. Hep iyi şeyler yazmak istiyosun o yüzden hep iyiliğe çalışıyo kafan. Devamı mutlaka gelsin. Birbirimiz olmadan zor dayanırız yoksa bunca koşturmacaya.
hoşgeldin.

İLKAY dedi ki...

merhaba ve hayırlı olsun ben çok keyif alıyorum yazmakdan ve yazılanları okumakdan. Sizide okuyacağım bundan sonra.
tatlı oğlunuza ve size
sevgiler

devrim dedi ki...

Merhaba,hayırlı olsun.Yaman'la aynı gün doğmuşuz ama 29 senecik var aramızda :))
benim bloga da beklerim...
sevgiler
devrim

Esra dedi ki...

Çok teşekkür ederim desteğiniz için. Hep güzellikleri paylaşmak dileğiyle.