31 Ağustos 2008 Pazar

Hamilelik ve Doğum Hikayemiz-1

Eşim de ben de yaş kemale erdiğinden evlenir evlenmez çocuk yapmaya karar vermiştik. Aslında bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Çünkü 38 yaşındaydım ve daha önce ciddi bir yumurtalık enfeksiyonu ve ameliyatı geçirmiştim. Evlenir evlenmez hemen çalışmalara başladık. Normal periyodum gecikince acaba bir problem mi var diye doktora gittim. Yine yumurtalıklarımda bir sorun var diye düşünüyordum. Bir öğle arası doktora gittim tek başıma. Doktorum 4 haftalık hamile olduğumu söyledi, inanamadım. Bu kadar çabuk olmasını hiç beklemiyordum. Doktordan çıkar çıkmaz eşimi arayıp müjdeyi verdim. O da en az benim kadar şaşkındı.

Sonra işyerine döndüm. İçim içime sığmıyordu. Gördüğüm herkese ben hamileyim ben hamileyim demek bağırmak, zıplamak istiyordum. Çok yakın bir iki arkadaşıma söyledim. Ama kesmedi :)) İçimden hep ben hamileyim, anne olacağım deyip durdum.

6.haftada tekrar doktora gittim. Kalp atışlarını dinledim. İnanılmazdı. Müthiş güçlü ve hızlı...

Hiç yorum yok: